Freitag, Dezember 26, 2008

Hochzeit Gabi und Marc








Klick Mich!

Am 25. Oktober 2008 haben sich Gabriela Grob und Marc Müller in der Kirche Sankt Iddaburg das Ja-Wort gegeben. Dies war für mich die zweite Hochzeit, die ich als Fotograf begleiten durfte.

Liebe Gabi, lieber Marc - danke für euer Vertrauen und die Möglichkeit weitere Fotoerfahrungen zu sammeln. Für die Zukunft wünsche ich euch von Herzen nur das Beste.

Bildgalerien:
Zivile Trauung
Vorbereitungen
Paarshooting
Kirche und Apero
Abend

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Hoi Roger

Üsen Kommentar chunt echli verspötet, mir wüssed ...;)

Trotzdem möchted mir üs nomol ganz herzlich bedanke für die super Arbet, wo du a üsem grosse Tag gleischtet hesch.

Du hesch würkli meh als 100 % geh -und da merkt me natürlich de Fotene a... Du bisch vo de Vorbereitige bis zu de letschte Stunde am Obig debi gsi- dodefür möchted mir dir ganz herzlich danke...!!!

A dinere Arbet gschätzt hend mir, dass sie ganz im Hindergrund passiert isch. Mir hend `s Blitze vo de Kamera fascht nöd bemerkt und hend üs dur da völlig unbeobachtet und unbeschwert gfühlt...

Nöd nu lässigi Paar- und Gruppefotene hesch du gmacht- bsunders begeischteret hend üs vor allem au di, üsere Meinig no, üsserscht glungene Detailfotene.

Mir findet, dass du under anderem vor allem ganz es bsunders Talent hesch, unschienbari Details i`s rechti Liecht z`rucke und sie demit zumene unvergliechbare "bijou" z`mache...

Herzliche Dank für alles, und mach wieter so...

gabi & marc